19 Μαρ
Ανάπτυξη
Πώς να Βγάλεις Λεφτά στο Instagram, Ακόμη και αν Δεν Έχεις Εκατομμύρια Followers

Πώς να Βγάλεις Λεφτά στο Instagram, Ακόμη και αν Δεν Έχεις Εκατομμύρια Followers

Χορηγοί αναζητούν μικρο-influencers που έχουν μονάχα μερικούς χιλιάδες fans. Να πώς να επωφεληθείς από αυτήν την επικερδή δεύτερη δουλειά.

Αν έχεις followers στο Instagram, είτε είναι για τις καλλιτεχνικά ταξινομημένες φωτογραφίες με φαγητά που ποστάρεις είτε για τις αναρτήσεις που αφήνουν τον κόσμο με γουρλωμένα μάτια, ή απλώς επειδή ανεβάζεις χαριτωμένες φωτογραφίες με τη γάτα σου, υπάρχουν πολλές πιθανότητες να ξεκινήσεις να βγάζεις και λεφτά από το χόμπι σου.

Οι περισσότεροι instagrammer χρησιμοποιούν την πλατφόρμα ως ένα ιντερνετικό ημερολόγιο ή ως έναν τρόπο να κρατήσουν επαφή με φίλους. Όμως μπορεί να γίνει ένα κερδοφόρο μέσο εισοδήματος, αν μάθεις σωστά τους κανόνες του παιχνιδιού και προσελκύσεις σπόνσορες. Αν λοιπόν ψάχνεις για έναν τρόπο να μοιραστείς το πάθος σου online κερδίζοντας παράλληλα και ένα χαρτζιλίκι, ακολούθησε αυτές τις συμβουλές και δες πού θα σε οδηγήσουν.

Κάνε τη σελίδα σου να λάμψει

Για να μπορέσεις να πας από τις μερικές εκατοντάδες followers στις μερικές χιλιάδες, θα χρειαστεί να εστιάζει η σελίδα σου σε ένα συγκεκριμένο θέμα και μετά να σιγουρευτείς ότι οι φωτογραφίες σου εμφανίζονται συχνά.

Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατομμύρια άνθρωποι για να ακολουθήσει κανείς στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, επομένως πρέπει να δώσεις στους επισκέπτες σου έναν καλό λόγο να έρθουν σε εσένα. Αντί να προσπαθείς να είσαι τα πάντα για τους πάντες, βρες κάτι εξειδικευμένο και φρόντισε όλες σου οι αναρτήσεις να ταιριάζουν με το θέμα.

Δεν μπορείς να αποφασίσεις ποιο εξειδικευμένο θέμα να έχεις; Σκέψου τις γνώσεις σου και τα πράγματα με τα οποία έχεις πάθος στη ζωή και μετά βρες έναν τρόπο να αντλήσεις έμπνευση και περιεχόμενο από αυτά – είτε πρόκειται για μόδα ή αθλητικά, είτε για street art ή μουσική ή οτιδήποτε άλλο σου αρέσει.

Από εκεί και πέρα, αρκεί να ποστάρεις συνεχώς καλής ανάλυσης φωτογραφίες, να γράφεις προσεγμένες λεζάντες που λένε μια ιστορία και να προσελκύεις τον κόσμο με ερωτήσεις, συζητήσεις και ίσως το πιο σημαντικό, με απαντήσεις στις ερωτήσεις και τα σχόλιά που σου κάνουν.

Ποιότητα, όχι ποσότητα

Μην ανησυχείς αν δεν έχεις πολλούς follower, προτού δοκιμάσεις να ξεκινήσεις να βγάζεις χρήματα από τη σελίδα σου. Οι μικρο-influencer, οι οποίοι έχουν λιγότερους από 100.000 follower, είναι δημοφιλείς στους σπόνσορες και μπορούν να φτάσουν στο σημείο να βγάζουν από 100 έως και 1.000 δολάρια ανά ανάρτηση, με τη μέση ανάρτηση να επιφέρει γύρω στα 300 το 2017, σύμφωνα με το AdWeek.

Οι μεγάλες επιχειρήσεις λατρεύουν τους μικρο-influencer, επειδή ο κόσμος έχει την τάση να τους εμπιστεύεται περισσότερο. Το 70% των millennials, μάλιστα, προτιμά τις προτάσεις από μικρο-influencers ή προϊόντα που προμοτάρουν άνθρωποι που δεν είναι διάσημοι, σύμφωνα με έρευνα του 2016 πάνω σε 14.000 ανθρώπους, από την εταιρεία μάρκετινγκ Collective Bias.

«Όταν το κοινό στο οποίο στοχεύεις είναι πολύ συγκεκριμένο και το ενδιαφέρει μόνο το brand σου και αυτό που προσφέρεις, είναι πιο πιθανό να αγοράσει από εσένα», είπε η στρατηγική αναλύτρια μέσων κοινωνικής δικτύωσης Jenn Herman.

Βρες τους σωστούς χορηγούς

Αν θέλεις να ξεκινήσεις να πληρώνεσαι για τις αναρτήσεις σου, θα πρέπει να απευθυνθείς απευθείας σε εταιρείες. «Λέω συνεχώς στους influencer να μην περιμένουν τις μεγάλες φίρμες να επικοινωνήσουν μαζί τους», λέει ο σύμβουλος ψηφιακού μάρκετινγκ, Shane Barker. «Σκεφτείτε τι θέλετε να προωθήσετε, επικοινωνήστε με εταιρείες και εξηγήστε γιατί πρέπει να δουλέψουν μαζί σας».

Βοηθάει να έχεις ένα media kit που να εξηγεί το brand σου, ποιοι είναι οι followers σου και γιατί θα ήσουν ο κατάλληλος άνθρωπος, για να χρηματοδοτηθεί. Αν και μπορείς να επικοινωνήσεις με τις εταιρείες απευθείας μέσω email ή τηλεφώνου, ίσως να έχεις περισσότερες πιθανότητες, αν δουλεύεις με κάποιο πρακτορείο που δουλεύει με κάποια προμήθεια, όπως το Buzzweb, το Influence και το TapInfluence.

Ταίριαξε όμορφα τις #διαφημίσεις με το καλό περιεχόμενο

Η εύρεση του ιδανικού τρόπου να διακόπτεις την κλασική ροή του feed σου με πληρωμένες αναρτήσεις, είναι μια μορφή τέχνης. Η Sabina Trojanova, η οποία προωθεί φιλικά προς το περιβάλλον ταξίδια στους 97.000 follower που έχει, το κάνει με κωδικούς κουπονιών. Σε μια πληρωμένη ανάρτηση, η Trojanova κάθεται στην παραλία με το κινητό της, προωθώντας μια εφαρμογή για γλώσσες και στη συνέχεα βάζει τον εκπτωτικό κωδικό στη λεζάντα. Για να βεβαιωθεί ότι ο κόσμος θα μάθει ότι η ίδια πληρώνεται για την ανάρτηση, προσθέτει το hashtag #ad (δηλαδή, #διαφήμιση).

Μια άλλη, πιο διακριτική προσέγγιση είναι να κάνεις απλώς tag τις μάρκες στις αναρτήσεις σου. Αυτό κάνει η Michelle Lewin, μια γυμνάστρια με περισσότερους από 12 εκατομμύρια follower. «Απλώς κάνω tag τις μάρκες, έτσι διατηρώ τους follower μου, χωρίς να μου κολλάει η ρετσινιά της “ξεπουλημένης”».

Προώθησε τα δικά σου προϊόντα

Αν και οι χορηγοί είναι ο προφανής τρόπος για να αποκομίζεις έσοδα από τη σελίδα σου στο Instagram, μπορείς επίσης να τη χρησιμοποιήσεις, για να προωθήσεις τα δικά σου προϊόντα. Για παράδειγμα, η γυμνάστρια με έδρα τη Φλόριντα Zoe Rodriguez χρησιμοποιεί τη σελίδα της, για να προωθήσει τα ηλεκτρονικά της βιβλία για ασκήσεις γυμναστικής.

Η Tiffany Aliche, γνωστότερη ως Budgetnista, χρησιμοποιεί το Instagram της, εν μέρει για να προωθήσει τα μαθήματα που παραδίδει πάνω σε χρηματοοικονομικά θέματα. Αν και τα περισσότερα μαθήματα είναι δωρεάν, χρεώνει ένα ποσό για τις ομιλίες που δίνει ή για τα ιδιωτικά σεμινάρια που παραχωρεί.

Να είσαι ο εαυτός σου

Όταν προσθέτεις χορηγούς, μην ξεχνάς τι ήταν αυτό που σου χάρισε εξ αρχής τόσους followers. «Φρόντισε το προϊόν που διαφημίζεις να είναι σύμφωνο με τις αρχές σου και τη διαδικτυακή περσόνα σου», είπε η ταξιδιωτική instagrammer Trobajana.

«Αν δεν πιστεύεις σε αυτό το οποίο προμοτάρεις, θα φανεί», πρόσθεσε ο επιχειρηματίας που ασχολείται με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Nicholas Kinports. «Οι πιο κερδοφόροι instagrammer ξεκινούν με θέματα που γνωρίζουν, χόμπι στα οποία έχουν έφεση ή παραμελημένα θέματα που θα ήθελαν να έχουν περισσότερο περιεχόμενο στο Ίντερνετ».

Το σωστό είδος επιχορηγούμενου περιεχομένου δεν είναι μια ακόμη #διαφήμιση, αλλά μια ανάρτηση που δείχνει ποιος πραγματικά είσαι, λέει η Ιnstagram influencer με έδρα το Μάντσεστερ, Sara Tasker, της οποίας οι φωτογραφίες είναι ένα κράμα τοπίων, προϊόντων και προσωπικών φωτογραφιών της με την οικογένειά της. «Ο κόσμος θέλει να μπορεί να ρίξει μια κλεφτή ματιά στα παρασκήνια και να νιώσει ότι μπορεί να επικοινωνήσει σε βαθύτερο επίπεδο με άλλους», είπε.

«Προσπάθησε να φτιάξεις μια γκαλερί που να δείχνει την αγάπη, τη χαρά και τη σκληρή δουλειά που ρίχνεις, για να κάνεις αυτό που κάνεις», πρόσθεσε η Tasker.

Ο λογαριασμός σου στο Instagram είναι μια αντανάκλαση του εαυτού σου, επομένως αξίζει να τον φροντίσεις λίγο παραπάνω, για να τον κάνεις υπέροχο.

Πηγή: VICE ID.

Παροχή υπηρεσιών που ανταποκρίνονται όχι μόνο στις ανάγκες του σήμερα, αλλά και σε μελλοντικές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
06 Μαρ

Φορολογικές δηλώσεις 2024: Πότε ξεκινούν – Ποιοι θα δουν φορολοεαφρύνσεις

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
27 Φεβ

Οι Φορολογικές αλλαγές στη Βραχυχρόνια μίσθωση για το 2024. Όλα όσα θα πρέπει να γνωρίζετε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
19 Οκτ

Πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ηλικίας 30-55 ετών της ΔΥΠΑ – ΟΑΕΔ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ