4+1 επιχειρηματικά βιβλία που αξίζει να διαβάσετε
Σήμερα σας προτείνουμε πέντε business books, πέντε βιβλία γύρω από την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία, το marketing και άλλους συναφείς τομείς που αξίζει να διαβάσετε, είτε είστε επαγγελματίας του χώρου, είτε σπουδαστής, είτε εάν απλώς θέλετε να αναζητήσετε και να αποκομίσετε κάποιες επιπρόσθετες γνώσεις!
Εταιρική Επικοινωνία – Οδηγός Θεωρίας & Πρακτικής – Joep Cornelissen [Εκδόσεις Δίαυλος]
Ένα βιβλίο του Joep Cornelissen, καθηγητή εταιρικής επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο VU του Άμστερνταμ, που έχει επιμεληθεί ο Ανδρέας Ευαγγελάτος, μέλος Ε.ΔΙ.Π. του ΟΠΑ. Έρχεται να καλύψει όλες τις πτυχές που αφορούν στην εταιρική επικοινωνία, όπως ενδιαφερόμενα μέρη, σχέσεις με τα ΜΜΕ, επικοινωνία με τους εργαζόμενους, διαχείριση θεμάτων, διαχείριση κρίσεων, κοινωνικά δίκτυα, σχέσεις με την κοινότητα κ.α. Στην τέταρτη έκδοση του έχουν προστεθεί, μεταξύ άλλων, ένα νέο κεφάλαιο καθώς επίσης και νέο, ενημερωμένο, υλικό. Απαραίτητο ανάγνωσμα για σπουδαστές και επαγγελματίες στους τομείς της εταιρικής επικοινωνίας, της οργανωσιακής επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων και του επικοινωνιακού μάρκετινγκ
Καινοτομία Επιχειρηματικού Προτύπου – Θεοδώρα Βάλβη, Σπύρος Βλιάμος, Ηλίας Καραγιάννης [Εκδόσεις Δίσιγμα]
Το συγκεκριμένο βιβλίο παρουσιάζει την ανάπτυξη και εμπειρική εφαρμογή ενός εννοιολογικού πλαισίου για την αξιολόγηση της καινοτομίας επιχειρηματικού προτύπου μικρομεσαίων επιχειρήσεων, εξετάζοντας ταυτόχρονα την επιρροή του οργανωσιακού σχεδιασμού ως βασικό αίτιο της επιχειρηματικής αριστείας. Επίσης, αναλύονται οι προοπτικές και οι σύγχρονες τάσεις της καινοτομίας, ενώ παρουσιάζεται και μια εμπειρική εφαρμογή σε δείγμα ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Το βιβλίο είναι κατάλληλο σε όλους εκείνους που ασχολούνται με θέματα καινοτομίας και επιχειρηματικότητας, αλλά και για ερευνητές και διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών.
Το νέο Δίκαιο της Ανώνυμης Εταιρίας– Ευάγγελος Περάκης
[Εκδόσεις Νομική Βιβλιοθήκη]
Η 5η έκδοση του έργου «Το νέο Δίκαιο της Ανώνυμης Εταιρίας» αποτελεί μια επικαιροποιημένη παρουσίαση των διατάξεων για τις ανώνυμες εταιρίες. Έμφαση στην παρούσα έκδοση δίδεται πλέον στον νέο νόμο 4548/2018 «Αναμόρφωση του δικαίου των ανωνύμων εταιριών» (ΦΕΚ Α΄ 104/13.6.2018), ο οποίος παρουσιάζεται μαζί με τα κατ’ άρθρο αποσπάσματα της αιτιολογικής έκθεσης. Πρόκειται για ένα εύχρηστο, πλήρες και ενημερωμένο βοήθημα εργασίας για τους δικηγόρους, νομικούς συμβούλους, συμβούλους επιχειρήσεων, λογιστές και γενικότερα κάθε ερευνητή γύρω από το νομοθετικό πλαίσιο των ανωνύμων εταιριών.
Επιχειρηματικότητα σε κρίση – Παναγιώτης Ρεγκούκος
[Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης]
Ο συγγραφέας, μέσω της εμπειρίας του στη λειτουργία μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, έρχεται να προτείνει τρόπους αντιμετώπισης των δυσκολιών που συναντά σήμερα ένας επιχειρηματίας, βοηθώντας τον να κατανοήσει την επιχείρησή του και τη λειτουργία της. Το βιβλίο αναφέρεται και στο θέμα του περιβάλλοντος στο οποίο καλούνται σήμερα να δραστηριοποιηθούν οι επιχειρηματίες, κάνοντας προτάσεις για την θεραπεία των παθογενειών της ελληνικής επιχειρηματικότητας.
Μύθοι του Αισώπου και επιχειρείν – Οδυσσέας Κόλλιας
[Εκδόσεις Παπασωτηρίου]
Last but not least, κάτι σχετικά διαφορετικό. Σε αυτό το βιβλίο, ο συγγραφέας έρχεται να συνδυάσει τους μύθους του Αισώπου με την επιχειρηματικότητα, παίρνοντας αφορμή από κάθε έναν από αυτούς, που για τον ίδιο αποτελούν μια «επιχειρηματική διαχρονική προτροπή». Κάπως έτσι, ο «ψεύτης βοσκός» αναδεικνύει την ειλικρινή επικοινωνία, ο «λαγός και η χελώνα» δίνουν θάρρος στον επιχειρηματία και ο «λύκος και η γριά» μιλούν για την ενεργητική ακρόαση.
πηγή: epixeiro.gr